... az L.M.G. Kft. vállalja
meglévő ingatlanok üzemeltetését:
Megbízásos alapon üzemeltettük a tatabányai Omega Park Bevásárló és Szórakoztató Központot 2008-2009-ben.
Az új létesítmény Tatabánya főútvonalán, a város egyik legforgalmasabb kereszteződésében, de az Óvárosában található.
18.000 m2-es telken, 7.500 m2 alapterülettel, 12.000 m2 hasznos szintterülettel épült ez a multifunkcionális bevásárló központ. Az épület négyszintes, és közel 500 db fedett parkolóval rendelkezik. Már a földszinten - a garázsszintet megosztva - üzletek sorát találhatjuk.
Az első emeleten szintén üzletek, kisebb nagyobb teraszos kávézók, 8 pályás bowling, exkluzív ruházati üzlet, valamint a könyváruház egy első szintje került kialakításra.
A második emeleten egy élelmiszer áruház, illetve a könyváruház várhatóan megnyíló második szintje található. Az idelátogatók még színvonalasabb kiszolgálása érdekében szerződést írtunk alá egy GO-KART pálya kialakításáról.
Az üzletközpont nem a túlkínálattal veszi fel a versenyt, hanem egy eddig üres piaci terület fizetőképes keresletét hivatott kielégíteni.
Referencia: Exerem Kft., MFB)
Szervezői, lebonyolítói tevékenységek, alvállalkozók versenyeztetése, kiválasztása, a vonatkozó szerződések elkészítése.
Az építési engedély kiadásáig
- az építési hatóságokkal, és más illetékes szakhatóságokkal az igény szerinti folyamatos kapcsolattartás,
- a szükséges okmányok, dokumentumok, szakvélemények beszerzése, illetve szükség esetén megújíttatása,
- a területhasználati engedélyezés megindítása
- tájékoztatás a mindenkori ügyfél részére mindazon információkról, amelyek az elvi-, építési és megvalósulási tervek elkészítéséhez, az engedélyek beszerzéséhez a hatóságok részéről időközben felmerültek,
- az illetékes önkormányzat által a tulajdonos részére küldött, illetve majdan érkező hivatalos felkérésekre, felszólításokra adandó válaszok, viszont-kérelmek tervezeteinek elkészítése,
- a szóba jöhető kivitelezők körének behatárolása (mindenek előtt helyi kivitelezők),
- a fővállalkozói szerződés tervezetének véleményezése,
- a legalkalmasabb vállalkozóval az előzetes tárgyalások lefolytatása,
- az előszerződés tervezetek mellékleteinek kidolgozása, nevezetesen: műszaki leírás, a készültségi fok dokumentálásának proformája,
- az előszerződésekhez kapcsolódóan a közös költség elemeinek meghatározásában részvétel, olyan proforma kidolgozása, amely bármely helységre nézve az érdeklődő számára eligazítást ad,
- a terület őrzésére vonatkozó ajánlatok beszerzése, a vonatkozó szerződés megkötésének előkészítése.
A kiviteli tervek elkészülte után
- a kiválasztott kivitelezővel a vállalkozói szerződés (beleértve a költségvetést és a sávos ütemtervet) véglegesítése, aláírattatása,
- szolgáltatókkal való folyamatos kapcsolattartás
A kivitelezés ideje alatt:
- műszaki ellenőr biztosítása és vele folyamatos kapcsolatot tartás
- a tulajdonos képviseletében az építkezési munkálatokat folyamatos felügyelete
- a kooperációk megszervezése, rendjének kialakítása, és a kooperációk levezetése, a jegyzőkönyvek elkészítése
- az ütemterv betartásának folyamatosan felügyelete, az egyes részteljesítésekről jegyzőkönyvek felvétele
- a benyújtott számlák ellenőrzése teljesítményigazolások alapján
- a fővállalkozó és az alvállalkozók közötti együttműködés ellenőrzése
- a munkálatok állásáról, menetéről rendszeres jelentések küldése a tulajdonosok részére.
Az ingatlanok szükség szerinti hasznosítása
- a potenciális vevők és bérlők felkutatása helyi ingatlanforgalmazók és ingatlanközvetítők bevonásával,
- az ingatlan elő-adásvételi és elő-bérleti szerződések mintáinak kidolgozása
- jogi szakháttér biztosítás.
ÜZLETHÁZ,PARKOLÓHÁZ,IRODAHÁZ,
Ü z e m e l t e t é s:
dr. Szabó Miklós: +36 30 843 4319